CAMERE | HARDWARE | PROIECTAREA SISTEMULUI |IMPLEMENTAREA SISTEMULUI | CONSULTANȚĂ
Comerțul necesită tehnologie fiabilă pentru camere. Camerele de viziune artificială pot fi utilizate în mai multe moduri, cum ar fi într-un sistem de casă de marcat, în casele de schimb valutar sau în bancomate (ATM-uri) și, de asemenea, susțin detectarea numărului și comportamentului clienților
Sisteme automatizate de vânzare cu amănuntul
Sistemele automatizate de vânzare cu amănuntul sprijină în mod direct utilizatorul final pe parcursul procesului de vânzare și simplifică achiziția și plata. Exemple sunt bancomatele, sistemele chioșc sau așa-numitele soluții de check-out din supermarketuri. În aceste sisteme, prelucrarea digitală a imaginilor este utilizată pentru a sprijini interacțiunea cu clientul și, dacă este necesar, pentru a controla și monitoriza producția de bunuri. Sistemele automatizate de vânzare cu amănuntul includ, de asemenea, mașini pentru returnarea produselor, cum ar fi sticlele de conserve. Aceste dispozitive utilizează o varietate de camere digitale care trebuie să îndeplinească anumite cerințe.
Recunoaștere și numărare
În magazine sau centre comerciale, este adesea important să se înțeleagă câți cumpărători sunt prezenți în magazin sau locație și unde se îndreaptă aceștia. Camerele digitale îi ajută pe operatorii magazinelor să determine unde să plaseze anumite produse pentru a viza eficient clienții. Accesul poate fi, de asemenea, monitorizat prin recensământ automat, folosind doar camere. Informațiile disponibile pentru companie sunt informații importante pentru logistica mărfurilor. Aici, în supermarketuri, de exemplu, camerele pot ajuta la evaluarea nivelului rafturilor.